זה בהחלט מצב לא נעים שיש אזכורים שליליים על השם שלך או שם החברה שלך.
החדשות הטובות הן שניתן להשפיע על התוצאות (שזה בעצם קידום אורגני)
החדשות הפחות טובות, זה שזה יכול לקחת הרבה זמן, יזע ודמעות. הכל תלוי בחומרת המצב,
קרי: כמה אזכורים שליליים יש בדף הראשון בגוגל, ועד כמה הם חזקים (עד כמה סמכותיים האתרים שמופיעים שם)
אם למשל, במקומות הראשונים על השם שלך יש כתבה לא מחמיאה מאתר כמו Ynet
או TheMarker, זה עשוי לקחת לא מעט זמן על מנת להדחיק את התוצאה
הזו לדף השני בגוגל (לשם מגיעים אחוז קטן מאד מן הגולשים).
אם מדובר רק על תוצאה מאיזה פורום קיקיוני, המשימה קלה בהרבה.

רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו את העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר

טוב שם משמן טוב, ובעידן האינטרנט, העיתון של אתמול דווקא כן מופיע במנועי החיפוש גם הרבה אחרי שהפרשה הסתיימה. לכן, אם השמיצו אתכם, העבירו עליכם ביקורת שלילית או הייתם מעורבים בהליך משפטי שרודף אתכם, כנראה שאתם זקוקים לניהול מוניטין!

הודות לניהול מוניטין מקצועי ניתן לדחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל ולמזער את הנזק התדמיתי שנגרם לכם. ניהול מוניטין מתאים לאנשים פרטיים, חברות, עסקים קטנים ומותגים גדולים כאחד.

ניהול מוניטין על ידי Knowme כולל בין היתר:

  •    דחיקת מידע שלילי מאתרי חדשות, אתרי פסק דין, אתרי ביקורות, פורומים, בלוגים וכו'
  •    יצירת תוכן חיובי ברחבי האינטרנט בהקשרים המתאימים
  •    הדגשת יתרונות ונקודות חוזקה לעומת חסרונות ושקרים
  •    שימור תדמית חיובית ונקייה

אחד הדברים הראשונים שכולנו עושים כאשר אנו מעוניינים ללמוד על אדם או מותג הוא לפנות לגוגל.
אך גוגל זוכר הכל, לטוב ולרע. במידה ונכתבו עליך דברים שליליים בעבר,
רוב הסיכויים שהדברים יופיעו בעמוד הראשון של התוצאות בגוגל.
רק ניהול מוניטין יכול לשנות את תוצאות החיפוש ולהעלות ביקורות חיוביות על פני הקיימות.

אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?

טוב שם משמן טוב, ובעידן האינטרנט, העיתון של אתמול דווקא כן מופיע במנועי החיפוש גם הרבה אחרי שהפרשה הסתיימה. לכן, אם השמיצו אתכם, העבירו עליכם ביקורת שלילית או הייתם מעורבים בהליך משפטי שרודף אתכם, כנראה שאתם זקוקים לניהול מוניטין!

הודות לניהול מוניטין מקצועי ניתן לדחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל ולמזער את הנזק התדמיתי שנגרם לכם. ניהול מוניטין מתאים לאנשים פרטיים, חברות, עסקים קטנים ומותגים גדולים כאחד.

ניהול מוניטין על ידי Knowme כולל בין היתר:

  •    דחיקת מידע שלילי מאתרי חדשות, אתרי פסק דין, אתרי ביקורות, פורומים, בלוגים וכו'
  •    יצירת תוכן חיובי ברחבי האינטרנט בהקשרים המתאימים
  •    הדגשת יתרונות ונקודות חוזקה לעומת חסרונות ושקרים
  •    שימור תדמית חיובית ונקייה

אחד הדברים הראשונים שכולנו עושים כאשר אנו מעוניינים ללמוד על אדם או מותג הוא לפנות לגוגל.
אך גוגל זוכר הכל, לטוב ולרע. במידה ונכתבו עליך דברים שליליים בעבר,
רוב הסיכויים שהדברים יופיעו בעמוד הראשון של התוצאות בגוגל.
רק ניהול מוניטין יכול לשנות את תוצאות החיפוש ולהעלות ביקורות חיוביות על פני הקיימות.

אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשתות החברתיות?
רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו אתכם ואת העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר

ביקורת שלילית אחת של לקוח מאוכזב יכולה להשפיע על הפעילות
העסקית שלך יותר מעשר ביקורות חיוביות.
בעידן הפייסבוק והטוקבקים בו כל אחד יכול לכתוב כאוות נפשו קשה מאוד לנהל את התדמית של החברה באינטרנט, ולכן יש צורך בניהול מוניטין
אקטיבי על מנת להתמודד עם כל הפרסומים והתגובות.

במקרים מסוימים, הביקורות השליליות נכתבות במזיד על ידי מתחרים,
כך שאפילו אין אמת בדברים.

ללא ספק ביקורות כאלו פוגעות משמעותית בעסק,
אולם יש דרכים להתמודד עם ביקורות שליליות!

בעזרת ניהול מוניטין מקצועי בהחלט ניתן להשפיע
על תוצאות שליליות במנועי החיפוש.

מה זה ניהול מוניטין ברשת?

ניהול מוניטין מאפשר לשלוט בתוצאות הקשורות למותג שלך
(בין אם מדובר באדם פרטי או חברה).

למרות חוקים חדשים בתחום לשון הרע והוצאת דיבה,
גם במקרה שבו ניהלתם נכון משבר של הוצאת

דיבה כנגדכם, רוב הסיכויים שהדברים עדיין מופיעים באינטרנט,
ונגישים לגולשים בתוצאות של גוגל.  


ברוב המקרים, לא ניתן להסיר או למחוק מידע מהאינטרנט.

לכן, צריך לעבור קשה על מנת להבליט את הצדדים החזקים
והחיוביים של המותג, לעומת שקרים, הכפשות וחסרונות.

למה חשוב לנהל מוניטין ברשת?

בימינו, כל היכרות ראשונית עוברת דרך חיפוש בגוגל או בפייסבוק.
אזכורים שליליים המופיעים בראש תוצאות החיפוש, עלולים לטרפד עסקה,
רכישה ואף את הקידום המיוחל.
ניטור וניהול מוניטין ברשת באופן קבוע, דוחק תוצאות שליליות
עבור שמכם כך שהתוצאות הראשונות שיופיעו יהיו אך ורק חיוביות או נייטרליות.

לכן, ניהול מוניטין כולל בנייה, ניהול וקידום של תוצאות חיוביות
עבור שמכם או שם המותג ברשת.

תוצאות חיוביות לשם המקודם הן נכס ולכן אנו מקימים 'נכסים' על שמכם,
כגון כתבות מגופי תקשורת דיגיטליים מובילים,
פרופילים ברשתות החברתיות ואף בלוגים רלוונטיים.

בניית נכסים חיוביים וקידומם, יוצרים מעין חומת הגנה, בעת פרסום כתבה נגטיבית.
הודות לידע ולניסיון שלנו בניהול מוניטין אנו מתחילים בניקוי מידע הפוגע בתדמית שלכם.
במקביל,
כותבי ויוצרי התוכן שלנו מייצרים תוכן איכותי הנותן מענה יצירתי להשמצות ולמידע השלילי הקיים ברשת.
את התוכן הזה אנו מעלים ומציפים ברשת האינטרנט, בכל הפלטפורמות האפשרויות, כולל רשתות חבריות, אתרי סרטונים, פורומים וכו'.  

מדוע ניהול מוניטין כל כך חשוב?
גוגל מהווה היום הכלי המרכזי באמצעותו אנו מחפשים מידע באינטרנט. בין אם מדובר באיש ציבור, עסק קטן, חברה גדולה או אדם פרטי, המוניטין משפיע על האופן שבו מתייחסים אליך. פגיעה אחת יכולה להיות הניצוץ שידליק את השריפה, ולכן במקום לרוץ ולנסות לכבות שריפות כל הזמן, עדיף למנוע בכלל את הגיצים. נוכחות באינטרנט היא חובה, וניהול מוניטין הוא ההבדל בין נוכחות חיובית לנוכחות שלילית.
עבודה שלנו היא לא רק למחוק לכם את הפרסומים השליליים, להדחיק אזכורים
פוגעניים ולהזיז תוצאות שליליות.
המשימה שלנו היא להבליט עבורכם את המוניטין החיובי ולייצר עבורכם תוצאות חיוביות שיעצבו
לכם מיתוג נכון וחשיפה ראויה וחיובית בגוגל – בדרך שכולם יראו ויעריכו.