הפרסום באינסטגרם מאפשר למותגים ולעסקים בכל גודל לשפר את הנוכחות
שלהם באינטרנט וליצור קשר עם לקוחות ועם מתעניינים
אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות, והחזון שלה הוא לתפוס רגעים ולשתף בהם.

אינסטגרם דוברת שפה אוניברסלית – דימויים, ומאפשרת למשתמשים להשתתף באירועים היסטוריים חשובים
לכן, אין פלא שמספר המשתמשים בה גדל משמעותית: ממיליון משתמשים ב-2010
ל-300 מיליון משתמשים פעילים בחודש ב-2015, יותר מ-70% מהם מגיעים מחוץ לארצות הברית
בישראל בלבד יש 1.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ומיליון משתמשים פעילים ביום.

רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו את העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר

החידושים בפרסום ממומן באינסטגרם:

במסגרת החידושים בפרסום של אינסטגרם, המעוניינים לפרסם באינסטגרם יוכלו לכוון את המסרים שלהם באופן אפקטיבי ומדויק יותר

אל קהלי היעד המתאימים וזאת באמצעות פילוח של גיל, מצב משפחתי, אזור המגורים, תחומי עניין וכו'.

כמו כן, מעתה למפרסמים תהיה כעת גישה לסוגי מודעות שמשרתים כמה מטרות, למשל, לאפשר לאדם המתעניין במוצר לרכוש אותו ישירות דרך אינסטגרם,

או ללמוד על המוצר לפני הרכישה; וזאת באמצעות  כפתורי קריאה לפעולה כמו Shop Now, Sign Up, Install Now ו-Learn More שמובילים לעמודים המתאימים באתר המפרסם.

האפשרויות החדשות לפרסום ממומן באינסטגרם כוללות:

  • פרסומות במצב מאוזן (landscape) שמעניקות לצופה הרגשה קולנועית.
  • סרטוני פרסומת באורך של עד 30 שניות (עד כה האורך המקסימלי של סרטונים היה 15 שניות).
  • מוצר פרמיום חדש בשם Marquee, שעוזר להעלות את המודעות למותג, וכן מעניק לו יכולת להתפשט בהיקף רחב תוך זמן קצר. פרסום מעין זה מתאים במיוחד לאירועים כמו הקרנות בכורה של סרטים והשקות של מוצרים חדשים.
  • כלי אופטימיזציה והשגת תוצאות המאפשרים לנהל ולדחוף קדימה ביצועי קמפיינים המשותפים לפייסבוק ולאינסטגרם ממקום אחד
אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?

החידושים בפרסום ממומן באינסטגרם:

במסגרת החידושים בפרסום של אינסטגרם, המעוניינים לפרסם באינסטגרם יוכלו לכוון את המסרים שלהם באופן אפקטיבי ומדויק יותר

אל קהלי היעד המתאימים וזאת באמצעות פילוח של גיל, מצב משפחתי, אזור המגורים, תחומי עניין וכו'.

כמו כן, מעתה למפרסמים תהיה כעת גישה לסוגי מודעות שמשרתים כמה מטרות, למשל, לאפשר לאדם המתעניין במוצר לרכוש אותו ישירות דרך אינסטגרם,

או ללמוד על המוצר לפני הרכישה; וזאת באמצעות  כפתורי קריאה לפעולה כמו Shop Now, Sign Up, Install Now ו-Learn More שמובילים לעמודים המתאימים באתר המפרסם.

האפשרויות החדשות לפרסום ממומן באינסטגרם כוללות:

  • פרסומות במצב מאוזן (landscape) שמעניקות לצופה הרגשה קולנועית.
  • סרטוני פרסומת באורך של עד 30 שניות (עד כה האורך המקסימלי של סרטונים היה 15 שניות).
  • מוצר פרמיום חדש בשם Marquee, שעוזר להעלות את המודעות למותג, וכן מעניק לו יכולת להתפשט בהיקף רחב תוך זמן קצר. פרסום מעין זה מתאים במיוחד לאירועים כמו הקרנות בכורה של סרטים והשקות של מוצרים חדשים.
  • כלי אופטימיזציה והשגת תוצאות המאפשרים לנהל ולדחוף קדימה ביצועי קמפיינים המשותפים לפייסבוק ולאינסטגרם ממקום אחד
אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?
רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו אתכם ואת העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר
למה לפרסם דרך האינסטגרם?

אינסטגרם היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, עם 300 מיליון משתמשים גלובליים.

גם בישראל האפליקציה אהובה מאד – מחקר שנערך לאחרונה מראה כי 28 אחוזים מאוכלוסיית המדינה משתמשים באינסטגרם ובשנתיים אחרונות חל גידול של 91 אחוזים במספר המשתמשים.

על פי הנתונים שאינסטגרם מפרסמת, בישראל 1.6 מיליון משתמשים באפליקציה,
כאשר מיליון מהם משתמשים בה באופן יום-יומי.

לאור זאת, לא קשה להבין את הפוטנציאל המדהים של האפליקציה כאמצעי פרסום.
היכולת לספר לעולם מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים בתמונות צבעוניות ויפהפיות שמופקות ונערכות במספר לחיצות על כפתור, מאפשרת לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם לעסקים, לגעת באנשים שסביבם ולהעניק להם השראה.

מלבד זאת, פרסומות צבעוניות ומעוררות השראה באינסטגרם בפרט,
וחשבון אינסטגרם פעיל ותוסס בכלל, יכולים לעזור לעצב את את זהות המותג שלכם.

על פי הנתונים שמפרסמת אינסטגרם בבלוג העסקים שלה, לפרסום ממומן באינסטגרם
יש תוצאות חזקות מבחינת מיתוג – 97% מהקמפיינים שרצו באינסטגרם

הראו רמות גבוהות של "זכירות": אנשים שראו את הפרסומות פעם אחת יכלו להיזכר בהן בקלות כאשר נשאלו על כך – כמעט פי שלושה ממודעות פרסומת אחרות אונליין.

כמן כן, על פי המחקר שהוזכר לעיל, 58 אחוזים מכלל משתמשי אינסטגרם בארץ עוקבים אחרי מותגים,
ו- 42 אחוזים מציינים כי נוכחות מותג באינסטגרם מגדילה במידה רבה, עד רבה מאד, את הסיכויים שירכשו מאותו מותג.



פרסום דרך ה-Power Editor או ה-Ads Manager.

היא כוללת שלושה סוגי מודעות: תמונה, וידאו וקרוסלה, וכמה יעדי פרסום בהם:

 

  • מעורבות בפוסט
  • ביקורים באתר
  • הורדות אפליקציה
  • צפייה בווידאו
  • ועוד..