יוטיוב הינו אתר הווידאו הגדול בעולם, כאשר בישראל יש לו למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים שונים
אם אי פעם העליתם סרטונים ליוטיוב, סביר מאד להניח שהייתם רוצים שיהיו לכם יותר צפיות
הפרסום ביוטיוב היא דרך יעילה וחדשנית יחסית המאפשרת לכם לפרסם את אתרכם, מוצרכם,
בית העסק שלכם או השירותים שאתם מספקים בדרך חדשה ויצירתית.

לא מדובר בהעלאת וידאו לאתר ולקדם אותו באמצעים שונים כגון רשתות חברתיות או קמפיין ויראלי,
אלא בפרסום הרגיל הממקם את הסרטון שלכם לצד סרטונים אחרים בדומה לפרסום בגוגל תחת "קישורים ממומנים"

רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו את העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר

החל משנת 2010 ניתן לנהל מודעות וידאו ביוטיוב באמצעות גוגל אדוורדס ורצוי לעשות זאת דרך מפרסם מוסמך.

אז למה בכלל אנחנו רוצים לקדם את הסרטונים שלנו ביוטיוב?

האוכלוסייה הייחודית של משתמשי יוטיוב ברחבי העולם הופכת אותו לנכס האינטרנט
הרביעי בגודלו ברשת האינטרנט, החיפושים שאנשים מבצעים ביוטיוב הם כה רבים
עד שהוא הפך גם למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

התכונה 'חיפוש וידאו' כוללת התנהגויות ויעדים, השונים באופיים מהחיפוש המסורתי של טקסט,
חיפושים אלו יכולים להניב ערך רב אף יותר מבחינת המשווק שמפיץ מסר הכלול בסרטון וידאו.

או בנקודות:

  • מטרות חשיפה/מודעות – אנחנו רוצים לייצר חשיפה רלוונטיות אצל קהל היעד שלנו לסרטון ולחשוף אותו לשירותים/מוצרים שלנו
  • העדפה – העדפה של הגולש למוצר שלנו בסביבה התחרותית
  • תנועה איכותית לאתר/לידים – הבאת גולשים לאתר לאחר שהם צפו בסרטון
  • הגדלת ה-Counter – אנחנו רוצים להשוויץ במספר צפיות גדול/שימוש בסרטון למטרות ויראליות/פוליטיות וכו'
אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?

החל משנת 2010 ניתן לנהל מודעות וידאו ביוטיוב באמצעות גוגל אדוורדס ורצוי לעשות זאת דרך מפרסם מוסמך.

אז למה בכלל אנחנו רוצים לקדם את הסרטונים שלנו ביוטיוב?

האוכלוסייה הייחודית של משתמשי יוטיוב ברחבי העולם הופכת אותו לנכס האינטרנט
הרביעי בגודלו ברשת האינטרנט, החיפושים שאנשים מבצעים ביוטיוב הם כה רבים
עד שהוא הפך גם למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

התכונה 'חיפוש וידאו' כוללת התנהגויות ויעדים, השונים באופיים מהחיפוש המסורתי של טקסט,
חיפושים אלו יכולים להניב ערך רב אף יותר מבחינת המשווק שמפיץ מסר הכלול בסרטון וידאו.

או בנקודות:

  • מטרות חשיפה/מודעות – אנחנו רוצים לייצר חשיפה רלוונטיות אצל קהל היעד שלנו לסרטון ולחשוף אותו לשירותים/מוצרים שלנו
  • העדפה – העדפה של הגולש למוצר שלנו בסביבה התחרותית
  • תנועה איכותית לאתר/לידים – הבאת גולשים לאתר לאחר שהם צפו בסרטון
  • הגדלת ה-Counter – אנחנו רוצים להשוויץ במספר צפיות גדול/שימוש בסרטון למטרות ויראליות/פוליטיות וכו'
אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?
רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו אתכם ואת העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר
מה היתרונות למפרסמים?

יוטיוב הפך בתוך פרק זמן קצר יחסית לקהילה הגדולה בעולם לשיתוף סרטוני וידאו. גידול מהיר זה מציע מספר יתרונות, הן למשתמשים והן למשווקים.

 

  • גישה לקהילה גדולה של משתמשים המעורבים באופן מעמיק בתוכן שהם צורכים.
  • שיטות להעברת המסר שלכם ולהגנה על המותג שלכם בסביבות בטוחות.
  • פלטפורמות פשוטות בשירות עצמי להעברת הפרסום שלכם ולמדידת יעילותו.

 

אז מה אנחנו קונים בעצם?

יוטיוב למעשה מוכרת לנו מוצר שנקרא True View

את ה-TrueView אנו יכולים להזמין במספר פורמטים שונים של מודעות:

In-Search – מודעה אשר תופיע כאשר משתמש יחפש תוצאות של סרטונים
בתוך YouTube (די מזכיר את הפעילו בחיפוש בגוגל).



סוגי המודעות של יוטיוב:

כאשר יש חיפושים על סרטונים רלוונטיים בתחום –
כמעט תמיד מומלץ להשתמש בה.

מודעה זו מייצרת את ההקלקות האיכותיות ביותר,
אך בדרך כלל מחיר הקליק בה יהיה הגבוה ביותר.

In-Display – מודעה אשר תופיע לצד סרטונים רלוונטיים או בתוך הסרטונים עצמם. היא יכולה להופיע באחת מ-2 הצורות הבאות:

מודעה לצד ובתוך הסרטונים

היתרונות של מודעות אלו הינן שילוב בין תנועת גולשים איכותית בעלות סבירה לבין מאסה של הקלקות רלוונטיות ונשתמש בה במרבית המקרים.

 

In-Slate – מודעה שתופיע בתוך סרטונים לפני הצפייה (עבור שותפים עסקיים של גוגל)
ובה המשתמש יוכל לבחור בצפייה בסרטון שלכם או בצפייה בפרסומות בתוך הווידאו שהוא בחר:

מודעה בסרטונים לפני צפייה

מודעות אלו מייצרות הקלקות סבירות אך הן מעצבנות קצת את המשתמש
מכיוון שהן מפריעות לו לראות את הסרטון שהוא ביקש.

 

In-Stream – אלו סרטונים שמתחילים לרוץ באופן אוטומטי לפני סרטונים אחרים ב-YouTube כאשר למשתמש יש אפשרות לדלג על הסרטון בתוך חמש שניות.

מודעות שאפשר לדלג עליהן

אם המשתמש לא דילג על הסרטון בתוך 5 שניות – נספרת צפייה לסרטון
והוא יכול להמשיך לראות אותו.