פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, מונה כ- 3.2 מיליון משתמשים פעילים בארץ
ומהווה את מקור התנועה הגדול ביותר באינטרנט הישראלי כיום.
פרסום בפייסבוק הינו אפקטיבי ויעיל לעסקים רבים הודות ליכולות הפילוח המפורטות של פייסבוק,
יכולות הניטור הגבוהות שלה וכמובן התנועה הרבה ממנה ואליה.

פרסום בפייסבוק מעניק את היתרון האדיר למפרסם למצוא בדיוק את הקהל אליו הוא מעניין לפנות.
מיקוד על-פי מגדר, גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי ואזור גיאוגרפי מאפשרים ליצור פרופיל מדויק של קהל היעד
ולמקסם את התועלת והאפקטיביות של מסע הפרסום.
מערכת הפרסום של Facebook Ads מאפשרת גם לפנות לחברים של חברים, אנשים שאינם מחוברים לדף העסקי או דווקא
כאלו שכן עשו לייק לדף וכיו"ב על מנת לתפור קמפיין פרסומי מדויק למידות השיווקיות של העסק.

רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו את העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר

האם פרסום בפייסבוק יכול להגדיל מכירות?

במילה אחת כן, אולם חשוב להדגיש שלעיתים תוצאות הפרסום בפייסבוק אינן מיידיות, ובמקרים מסוימים התוצר המיידי של קמפיין יהיה בלייקים על הדף העסקי, אשר יהפכו בעתיד להמרות כאשר השירות או המוצר יהיה רלוונטי עבור הלקוח. יחד עם זאת, פרסום בפייסבוק מעניק לעסק "זכות ראשונים" לפנות ללקוחות חדשים שאינם מודעים לכך שהם זקוקים לשירות או למוצר כלשהו, בכדי שיפנו אל העסק בעת הצורך.

פרסום בפייסבוק מתאים לכל אחד?

פתיחת עמוד עסקי וקידום בפייסבוק באמצעות פרסום ממומן מומלצים כמעט לכל עסק או חברה, כאשר הם מתבצעים ביסודיות ולאחר ניתוח מעמיק של קהל היעד המתאים לעסק או למוצר. עלות ניהול קמפיין פייסבוק נמוכה יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, מייצרת חשיפה גבוהה של אלפי גולשים בכל יום – וזו אחת האפשרויות המתאימות ביותר לעסקים המתעניינים בקניית לידים.

אי אפשר להסתפק רק בקמפיין טוב, כי אם הפרסומת טובה אך השלב הבא אינו מוצלח, לא עשיתם כלום: במקרה כזה הגולש ימשיך הלאה, אך יעצור בשלב הבא וינטוש. לכן אתם חייבים לא רק קמפיין פרסומי טוב בפייסבוק, אלא גם עמוד נחיתה אטרקטיבי / הצעה מספיק מעניינת על מנת שהקמפיין ימיר. בצעו טסטים על קהל רחב ותשפרו לאט לאט.

אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?

האם פרסום בפייסבוק יכול

להגדיל מכירות?

במילה אחת כן, אולם חשוב להדגיש שלעיתים תוצאות הפרסום בפייסבוק אינן מיידיות, ובמקרים מסוימים התוצר המיידי של קמפיין יהיה בלייקים על הדף העסקי, אשר יהפכו בעתיד להמרות כאשר השירות או המוצר יהיה רלוונטי עבור הלקוח. יחד עם זאת, פרסום בפייסבוק מעניק לעסק "זכות ראשונים" לפנות ללקוחות חדשים שאינם מודעים לכך שהם זקוקים לשירות או למוצר כלשהו, בכדי שיפנו אל העסק בעת הצורך.

פרסום בפייסבוק מתאים לכל אחד?

פתיחת עמוד עסקי וקידום בפייסבוק באמצעות פרסום ממומן מומלצים כמעט לכל עסק או חברה, כאשר הם מתבצעים ביסודיות ולאחר ניתוח מעמיק של קהל היעד המתאים לעסק או למוצר. עלות ניהול קמפיין פייסבוק נמוכה יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, מייצרת חשיפה גבוהה של אלפי גולשים בכל יום – וזו אחת האפשרויות המתאימות ביותר לעסקים המתעניינים בקניית לידים.

אי אפשר להסתפק רק בקמפיין טוב, כי אם הפרסומת טובה אך השלב הבא אינו מוצלח, לא עשיתם כלום: במקרה כזה הגולש ימשיך הלאה, אך יעצור בשלב הבא וינטוש. לכן אתם חייבים לא רק קמפיין פרסומי טוב בפייסבוק, אלא גם עמוד נחיתה אטרקטיבי / הצעה מספיק מעניינת על מנת שהקמפיין ימיר. בצעו טסטים על קהל רחב ותשפרו לאט לאט.

אולי גם יעניין אתכם לפרסם ברשת חברתית אחרת?
רוצים שלקוחות רלוונטים יכירו אתכם ואת העסק שלכם? השאירו כאן פרטים ותנו לנו לעשות השאר
כיצד בונים קמפיין בפייסבוק?

שלב ראשון – הקמת דף עסקי בפייסבוק

שלב שני – בניית קהל וחברים לדף

שלב שלישי – עדכון שוטף של תוכן רלוונטי ומעניין ללקוחות קהל היעד

שלב רביעי – בניית קמפיין פרסומי בפייסבוק על בסיס יעדים ומטרות מוגדרות מראש

הקמה נכונה של פרסום בפייסבוק מהשלב הראשון ועד לאחרון תאפשר לעסק שלך להמשיך
ולפעול בפייסבוק בצורה אפקטיבית וחסכונית ולעדכן את הלקוחות באופן שוטף על מבצעים,
עדכונים והטבות מבלי ליצור פלטפורמה חדשה בכל פעם.  

 לפייסבוק מספר יתרונות חשובים:

  • פילוח יותר מדויק של הגולשים  לעומת גוגל על בסיס חתכים מגוונים
  •    ניתן לפרסם בתקציבים נמוכים יותר ולהגיע לתוצאות טובות לעומת גוגל
  •    אמצעי תקשורת ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוחות
  •    הגברת החשיפה של המוצר או השירות מפה לאוזן
  •    אמצעי קל ונוח לשימור לקוחות, הגברת מעורבות והפיכת הלקוחות לשגרירי מותג

Knowme מתחייבים לניהול אפקטיבי ומתקדם של מסעות פרסום בפייסבוק.
כדי להתמודד עם התחרות ולעמוד בקצב השינויים האדיר חשוב לבחור באנשי מקצועי שמבינים מדיה חברתית ויודעים להפיק ממנה את המירב.

אנו מעניקים:

  •    בניית אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית
  •    ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך
  •    למידה והתפתחות מתמדת בזמן אמת לגבי כל העדכונים המתרחשים בתחום